Wednesday, November 14

Superhumans


Sekarang ini aku suka layan Astro siaran lima lima lima. Asal buka Astro aku buka siaran  lima lima lima. Antara salah satu rancangan kesukaan aku di siaran lima lima lima adalah " Stan Lee Superhumans".

Tadi aku tengok cerita pasal seorang lelaki  boleh minum banyak gila air dengan pantas. Tiga botol besar jenis mineral selumber dia tuang dalam badan dan telan. Lepas telan, dia jalan-jalan dan semburkan keluar balik macam hos bomba.

Dalam cerita itu cakap, jejaka itu amat berkebolehan dan unik. Tapi aku tak percaya. Aku syak dia guna bomoh. Biasalah aku kan Melayu.

10 x 5 = ??:

Unknown said...

Pergghhh..kalau mcm tu la, aku pown xpercaya..dier guna sihir agak nyer..Muehehehe..^^

Jna marcello said...

mesti mamat tu sihat.
sbb bnyk minum air ;D

Meooo Comicore Club said...

kuat minum, kuat kencing...

hu3...

♥ Nana BamBam ♥ said...

takpe la kuat minum ke apee..haha

Nik said...

jab. oversea pun guna bomoh yea.hehe
maybe dia ahli silap mata kot..huhu

krole said...

wuahhh biaq tol!!! dasyat tu..thanks bro..le lyn canel 555 pasni~

yanmaneee said...

ralph lauren uk
kd 11
jordan shoes
nike air max 97
jordan shoes
off white nike
moncler outlet
supreme new york
goyard
nmd

shoati said...

weblink gucci replica handbags image source high quality designer replica click here to find out more Louis Vuitton fake Bags

Unknown said...

check my blog linked here special info find out here now their explanation click for info

teshat said...

q8s86n6v97 t7n22l4x64 m4l44s9c79 x0a54p3m95 t5l07z3v93 s5v03c7v35