Wednesday, November 14

Superhumans


Sekarang ini aku suka layan Astro siaran lima lima lima. Asal buka Astro aku buka siaran  lima lima lima. Antara salah satu rancangan kesukaan aku di siaran lima lima lima adalah " Stan Lee Superhumans".

Tadi aku tengok cerita pasal seorang lelaki  boleh minum banyak gila air dengan pantas. Tiga botol besar jenis mineral selumber dia tuang dalam badan dan telan. Lepas telan, dia jalan-jalan dan semburkan keluar balik macam hos bomba.

Dalam cerita itu cakap, jejaka itu amat berkebolehan dan unik. Tapi aku tak percaya. Aku syak dia guna bomoh. Biasalah aku kan Melayu.

6 x 5 = ??:

aiN NaJwa said...

Pergghhh..kalau mcm tu la, aku pown xpercaya..dier guna sihir agak nyer..Muehehehe..^^

Jna marcello said...

mesti mamat tu sihat.
sbb bnyk minum air ;D

meo188 said...

kuat minum, kuat kencing...

hu3...

♥ Nana BamBam ♥ said...

takpe la kuat minum ke apee..haha

nik ros said...

jab. oversea pun guna bomoh yea.hehe
maybe dia ahli silap mata kot..huhu

krole said...

wuahhh biaq tol!!! dasyat tu..thanks bro..le lyn canel 555 pasni~