Thursday, November 29

Message Pedas

Remaja-remaja macam aku memang bangun lewat. Sedang aku masih tidur tengahari tadi tiba-tiba telefon bimbitku berbunyi, tanda message masuk. Dalam keadaan mata buka sebelah sahaja aku baca message dari nombor yang tak dikenali. 

"Kita boleh kenal 25 pemain Manchester United, tetapi kita belum tentu kenal 25 nabi yang wajib dikenali"

Mata aku terus terbeliak lalu bangkit dari tilam. Sambil duduk dan tangan masih memegang telefon aku berfikir.

"pedas juga message ini untuk aku telan"

15 x 5 = ??:

miranadia said...


mesti lepas tu nyanyi lagu

adam idris nuh hud solleh ibrahim luth ismail.....

MizahHazeL said...

aduh!menusuk kalbu jiwa raga.

MizzTina said...

sentap!! =)

Miss Zahirah said...

hahaha.. mmg terus bngun dri tilam klu dpt msg camtu..
betul2 menusuk tu..

Hanif said...

Mesti pedas...

Jna marcello said...

perhh makan dalam..sape yg anta msg tu ;) tolong bgtw dye Na sgt mengagumi dye ;))

Iffah Afeefah said...

aku tak nak telan sbb aku xapal pon pemain bola

misz aisya said...

nape aku tak terase weyh?? hahaha.

sbb aku xkenal pon player MU.

aku knl zack yg pakai jersey 25 dri skuad harimau muda. hensem kan?? huhu

محمد رازيق said...

pedas dan berisi. :)

Cik Pensil said...

9x5=45

first time singgah , cikgu ke ?

rukun iman ada berapa ? ;)

Cik Pensil said...

eh .. betulah cikgu kan , baru ternampak nota pendek bawah .

sekali pandang pun dah dapat rasa AURA tu . hehe :D

Ri said...

erm.. aku.. 25 pemain manchester united pun aku tk kenal.
adakah aku lbh teruk??? :p

♥ Miss Hearty ♥ said...

hew3..mmg pedas tuw :D

4feet8 said...

hehe..sib baik dulu blaja dlm bentuk lagu. sebab bila berlagu baru boleh senarai..hehe

Liyaa Mf said...

Err sekarang kau dah hafal belum nama 25 nabi? <-- Komen aku pedas tak? Hehehe