Tuesday, November 20

Harga Rumah

Dua tiga hari ini aku sibuk bukak Mudah.my dan Iproperty Malaysia cari rumah. Setelah melihat post-post rumah di dalam Mudah dan Iproperty aku berharap Malaysia binalah satu lagi kilang Nuklear di Selangor. Boleh turun jugak harga rumah kalau ada kilang Nuklear bersebelahan padang permainan.

7 x 5 = ??:

Jna marcello said...

hahahahha so berani ke nak beli kalau ade?hihihi

faiq said...

haha...boleh beli kot..tp pas beli duk dlm rumh je, xkuar2..haha

fifie said...

Tak pasal pasal nanti mata jadi satu mulut di dahi. haha

nanieybarnieylurviey said...

uishhhh.. sapa nk beli kt area tu nnti :P

safiah sokher said...

Haha.Ni berani nye duk area rumah camtu.

★ aIsyaH ★ said...

erk?!seram je dgr..^^

Cik Nur said...

macam tak selamat jeee...