Monday, November 19

debaran

Hari ini aku bangun awal lebih dari biasa. Bangun-bangun aku tak kemas katil terus jalan masuk dapur. Aku cari pek milo segera bancuh dengan air panas. Aku kacau air tadi guna sudu teh. Masa aku kacau, air tertumpah-tumpah keluar dari cawan. "Apahal ini", ujar aku dalam hati. Aku check tangan, sedang mengigil-gigil.

"damm, kuat betul penangan UPSR ni"

8 x 5 = ??:

Indah Mulya said...

nebes bukan maen wehhhh..haha.ak xdak feel lagi snce xngaja lg budak darjah 6..

CekbOlat-bOlat said...

hahaha . cikgu pulak gelabah . adek saya rilekk gituuu pi sekolah

aniswany said...

dedikasi betol cikgu nih.tolong neves utk bebudak.hihi

Jna marcello said...

nebesssss nye hihihi
sampai cam tu skali..
;p

Miss Zahirah said...

hahaha.. kalah ank murid plk nebes tu

Nor Zilla Sensei said...

hahaha.. dulu time kita xde la nebes sampai cmtu..sb ape. mase tu xth lg kpntingan UPSR..hahaha

faiq said...

indah mulya: haha..nnt tahun dpn ko rasa la..:)

cekbolat: ucap tahniah kt adik ko..hehe

aniswany: haha, masih nebes lg ni, xilang lg

jna: tu la pasal noh..

zahirah: ank murid mne nebes, diorg sibuk men cuti-cuti..

zilla: tu la psl..tp budk2 mne kish psl UPSR pun

Yaya said...

Budak yg amik pun watlek je. Ko ni over plak. Kakaka