Wednesday, November 14

Perpisahan tahun 6


Dah setahun aku bersama dengan mereka ini. Aku merupakan guru kelas dan guru Sains mereka untuk UPSR. Walau kami berbeza warna kulit dan agama, tapi aku sayang mereka ketat. Cikgu harap korang semua pada suatu hari nanti akan berjaya lebih dari cikgu.

"Cita-citalah yang tinggi-tinggi wahai kamu semua.".....

Tag :

Alexander Ling Dao Wei
Nelson Tinggag
Phayes Pulo
Rebecca Ubong
Diana Asong
Ivy Celina Mujan

"Aku saja tag budak-budak tahun 6 aku, manalah tahu nanti mereka dah besar, boleh beli laptop sendiri. Dia orang taip nama sendiri kat google, keluar ke page ini. Ada juga kenangan diorang dengan aku..hehe"

6 x 5 = ??:

Shahrul Tanaka said...

pedo

Jna marcello said...

perfect hahaah ;D
tag laa name na skali ;)

CikMai said...

jarang jumpe blogger guru lelaki....huhuuhhuuu sukee blog ni~!!

fifie said...

Mesti diorang akan rasa dihargai, 6 orang je ke budak kelas kau ?

faiq said...

tanaka: pedo?

jna: haha..kau dh besa..mne boleh jd ank murid aku

cikmai: hehe...ko follow la slalu erk..

fifie: a'ah..enam org je..best2

si robot comel said...

wah beruntung mereka dpt guru macam kau :)