Saturday, December 19

p*****a*****k betul lah (part 4)

siri cerita sebelumnya.
part 1
part 2
part 3

Sebab aku tumbuk Tongchai hari itu, aku kene masuk penjara kat Violoso Laos...Makamah memutuskan aku dikenakan penjara selama 6bulan..3 bulan di Penjara Violoso dan 3 bulan lagi di Penjara Pudu dekat dengan Time Square Kuala Lumpur,..Hukumannya lama betul, macam p*****a*****k jer....

Duduk kat penjara, memang macam p*****a*****k... Rutin harian macam p*****a*****k, makanan harian macam p*****a*****k, orang sekeliling macam p*****a*****k, warden macam p*****a*****k, ahhhh semuanyalah p*****a*****k. ...

Nasib aku baik, aku tak dapat cellmate macam
p*****a*****k. Korang pernah tengok tak budak bertatu penuh satu badan dan berkepala botak? Budak ni feymes dulu, penah belakon citer Senario Dalam Lang Buana..Dialah Michael Scofield. Ade kenal?

Dia cellmate aku kat penjara Violoso. Aku panggil die Scof, dia panggil aku Pato. Pahal ta, die panggil aku Pato, aku pun tak tau. Scof dengan aku memang kamcing. Kitorang makan sepinggan, tido sekatil. Tak cukup dengan tu, setiap hari kitorang pakai baju same kaler. Tapi aku tengok budak-budak penjara lain pun pakai baju same dengan kitorang.

Aku dengan Scof dah tak boleh tahan duduk dalam penjara yang macam p*****a*****k ni. Esok kitorang nak break off. Lu orang tunggu. Lagi sekejap aku balik Malaysia. Aku nak cari cendol! P*****a*****k betul lah, lame tak makan cendol. Balik-balik dalam penjara air kosong, air suam. P*****a*****k betul lah.

Minggu lepas, seminggu jugak kitorang survey jalan nak break off. Memang dah ada dah,cuma banyak tikus sikit dalam lubang tu. Yang penting takde masalah lah nak break off ni. Aku dah tak saba-saba nak break off ni. Nak juga muka terpampang feymes kat surat khabar tempatan sebab berjaya break off penjara Violoso. Lagi-lagi kat surat khabar Berita Harian, asik-asik Najib jer, aku pun nak gak.

Penjara Violoso konon-konon penjara terketat di Laos la. Budak-budak kerajaan Laos bina penjara ni kat tengah-tengah lautan China Selatan. Budak-budak kerajaan ni ingat, kire terbaiklah penjara ni..blah la..Ayam jer..

Persiapan terakhir kitorang tengah kumpul barang-barang nak break off.

Tali, tukul besi, gergaji, sesiku L, playa, sekeru driver mata bunga semua dah ada. Satu jer lagi takde ni..Esok nak break off dah. Barang ni tak dapat lagi.

Mana nak cari tiub tayar lori?
Aku tak reti berenang..ingat nak guna pelampung tiub tayar lori buat redah lautan China Selatan nanti.
p*****a*****k betul lah.


10 x 5 = ??:

sharamli said...

duduk diam2 sudah dlm tu..

jangan nak larik2..

paham?

green said...

betul kata sharamli..heheh

avid said...

mamat botak tatu satu badan yg aku kenal cuma scofield je...scolfield x kenal...hehe...

balqissy said...

rep faiq: ko tegur je aku kat ym. kadang2 aku ade, saje 'tiada'kan diri =D

imHepPie said...

menatang apa ****** tuh ke aku yg pening asyik nmpk bintang je..nmpak sgt otak maseh suci

Wanie-san said...

oit!ko du diam2 dlm penjara 2 bleh x??
berangan jew lebh!mane la ak xrase nak kasi pelempang b'bakul2!huhu

Sherrrrrry said...

merepekkk je keje

Cik Cookie said...

masuk je Guatanamo

rizputra7 said...

aku suka baca walaupon banyak ********

Daffodil D said...

cis. memanglah sama kaler sume!