Thursday, January 14

Nur Kasih 2



Semalam aku dapat call dari Kabir Bahtiar. Kabir suruh aku datang Putrajaya dengan segera. Dia cakap ada urusan antara hidup dan mati. Aku tak pikir panjang, aku ingat Kabir kene pukul dengan samseng-samseng Putrajaya. Aku start moto c70 gerak gi Putrajaya.

Sampai-sampai Putrajaya, si Kabir ni senyum-senyum. Aku tengok keadaan sekeliling tenang saja. Samseng-samseng Putrajaya pun takde. Ade 2-3 ekor budak-budak fotografer tengah tangkap gamba Tiz Zaqyah. Aku dah rasa macam nak kasi penyepak kat Kabir.

Papehal, aku nak mintak maaf kat Fizz Fairuz, tahun depan aku pegang watak Aidil. Si Kabir cakap aku lagi sesuai. Aku taknak pun berlakon, Kabir yang paksa.

20 x 5 = ??:

RoSe_ViOleTE said...

haissshhhh
punyela ak caye bile tgk gambar 1st2 tadi...
tetipu2!!!!

PeQ GaRaGe said...

woit... aku x ajak berlakon skali ka? hahaha

Noorlaila Mohamed Nor said...

rekemen kan aku skali
jd madu nur pun takpa
haha

eza roslan said...

gampang!
haha

kambeng said...

kau mst trsalah Kabir ni,
sbb nur amina dh tukar jd nur amalina.

kau jmp Kabir Singh ni.

yaziith su anaz said...

ouhh.


si kabir ni dah buta terok ni.

saypOOL rafhtello said...

aku ganti remy...jadi adam..jumpa kat set t..

shakinah said...

cilake sungguh.
hahaha

shakinah said...
This comment has been removed by the author.
Shahrul Azry said...

macam cilake jugak lu ni..

Eyriqazz said...

hahaha..akupun tertipu...

Ada Apa Dengan Melromeo

Ery Farieha said...

hahaha. nice pic wey~

enyheartsdiamond said...

hahaha..nk jd nur amina! :D

NOOR FATIN said...

weh ckp kat khabir..aku nak jd nur amina..hahaha

Wanie-san said...

watak sara ada kosong x??
ak nak jadi..bleh ak goda2 ko sampai pengsan..=p

Siti Fatimah Nabihah said...

hmm.. sapa la heroin tuh? xsabar nk menunggu kemunculan nur kasih 2 ni.. cepat skit erk.. lalal~

misz benida said...

watak pe wei???jdik supir alia ke??hehehe

iyllienaz said...

hahaa..bagi autograf kat aku awal2 dulu..sebelum ko jd glamour..walaupon hakikatnya ko xkan glamour..hahaha

Nashays said...

hmmm sabo jer lah!!!

sharamli said...

k0 sesuai pegang watak sarah je la...