Tuesday, January 26

Ilmu pelita hidup

Gua harap budak-budak zaman sekarang jangan main cuba-cuba tanpa ada ilmu. Kena dalami ilmu itu serba sedikit barulah kita menambah dengan ujian praktikal. Aku harap kisah aku menjadi pelita hidup anda semua. Kerana solitape wayar elektrik, aku dah kena rembatan elektrik. Dekat 3 hari doktor suruh telan panadol dengan coca-coca untuk buang cas-cas elektrik TNB dalam badan.

Macam mana aku nak elokkan rambut aku yang tegak sentiasa sebab kena rembatan 3 hari lepas?

14 x 5 = ??:

sharamli said...

k0 cukur je la

PeQ GaRaGe said...

aku rase doktor tu pon x ckup ilmu jugak.. spatutnnye ko kene la pasang mentol kat dlm idung, masukkan plag dlm mulut etc.. br lau bleyh buang cas letrik.. hahahaha..

haa.. yg rambut tu biarkan jew.. jimat minyak rambut ko... hehehe

enyheartsdiamond said...

pkai minyak gelen2 :)

Shahrul Azry said...

macam setan!

saypOOL rafhtello said...

biar je..masih terpacak..
boleh jadi model..

Farihah Ahmad said...

burok le tpacak. abes le nko awek lari nti.

Nashays said...

pasni cuba letak mentol atas paler..mesti nyala...;;)

iezat n hobbes said...

tulang ok?

rizputra7 said...

mesti nanti ko ada power elektrik..huh..boleh jadi superhero tue..

yaziith su anaz said...

menjadi pengikut mawi adalah pilihan terbaek.

meo pak choi said...

macho tue rambut tegak.

leh ganti penyanyi linkin park siot

green said...

botakkk

NOOR FATIN said...

paiq!
lama gila xsggah blog ko..hahaha

ko botakkan je..cnfrm xde mslh lg!

i'msosupernotcool said...

baru la punk rocker..
gua nak try..
xkire.. gua bak try..