Saturday, December 29

.

Aku tengah packing-packing barang. Sedang aku angkat baju masuk dalam beg, terasa berat lain macam baju. Payah juga aku nak settle kerja-kerja mengemas.

"damm, cuti dah habis", caci aku dalam hati masa sedang mengemas.

16 x 5 = ??:

misz aisya said...

aku pon tgh pack barang. besok dah nak balik KB. aku xnak balik boleh tak? aku malas nak pergi kelas. aku malas nak bangun pagi2. aku malas nak gosok baju kurung n tdung g kelas. aku malas nak buat esaimen sampai lewat malam. aku malas nak pk RPH. aku malas nak drive rempuh jem dari KB ke pasir mas.

paiq, cuti kita dah habis. :(

karenontheshore said...

bkn berat bju tpi berat hati..hehe.

Alfi Kasran said...

nasib saya dah habis sekolah.hehe.

Indah Mulya said...

selamat pulang wehhh! hehe

::cik asha:: said...

ni mesti hati yg berat sbnr nya..
selamat kembali ke sekolah cikgu..

Razfira said...

selamat berbakti kepada bangsa dan negara

CekbOlat-bOlat said...

Cikguu kat mana ? Pedalaman lagi ye ? :))

Selamat Kembali ke sekolah ye cikgu .

Payeh Kuced said...

aku dah kemas brg awal2 lagii.. takut berat hati mcm hang :P

✿ Milly Molly ✿ said...

You'r in one of my "Must Read" blogger. Simple but nice :)

MizahHazeL said...

selamat kembali bertugas :B

zaty said...

ok..time to kembali ke sekolah ;D

Hanif Idrus said...

Hihihihi...selamat!!

Lyaa Suriany said...

back to schoollll
huahuiahuiaja

Jna marcello said...

lazy everydy -_-"

hnahdy said...

selamat kembali ke sekolah :)

iiima ❥ said...

selamat berkeja. cikgu cuti lama tak aciiiiiiii!!