Wednesday, December 26

Alasan tak munasabah

Aku minta maaf kalau aku lama tak buat "berjalan blog" kat korang semua. Hujung-hujung tahun cuti nak habis, so aku habiskan cuti dengan tak duduk rumah. Sekian pesanan ikhlas. :)



Glosari:

Berjalan blog : Blog walking

11 x 5 = ??:

Payeh Kuced said...

aku pulak lebih banyak menghabiskan masa di rumah... -_-"

A said...

cikgu dah nak naik sekolah dah.hehehe

Jna marcello said...

YE BOLEH DITERIMA ALASANGGGGG ITU;)

macyhumaira said...

tak heran. sebab dah setahun cuti tutop blog. jadi takpelik org cuti2 lame. :)

misz aisya said...

dah nak abes cuti dah. pasni kembali ke sekolah. :(

iAmCekbolat said...

cuti sekolah dah nak habiskan cikguuu . haha

Unknown said...

habiskan cuti dgn x duduk rumah??
haa..p mana nak ikut weyh..=P

miranadia said...


ayuh kembali ke sekolah!

fifie said...

Malas aku nak dengar alasan kau. Hahaa. eh dah balik ke sarawak belum?

bukankosong said...

duk rumah la boleh blo berjalan

lainla kalau xde tenetnyer

mocha caramel said...

selamat mengabiskan cuti :)