Thursday, February 18

Projek Raye Cine



Kita orang fikir nak tubuhkan band. Name band dah on the way nak dapat. Kita orang agak nak main jenis-jenis musik kenduri. Jadi sape-sape nak kawin, jemput la kita orang. Sejam RM 20 000. Bolela aku cari duit sikit buat beli mesin rambut baru. Apa macam?

16 x 5 = ??:

Shahrul Tanaka Safeai said...

tak pop indie langsung!

Moon Death Spell said...

ape nama band? macam best je.. aku nak join bulehh heheheh

Wanie-san said...

bleh pkai ke korg ni?merosakkan majlis kawen ade la..huhuhu

Ery Farieha said...

main kt kenduri?
hadoiiii. org trus x jd g kenduri kalo korg nyanyi :PP

enyheartsdiamond said...

i bole jd vokalis :DD

taliban tu apa?

hans said...

20 ribu?
aku rasa boleh buat majlis kahwin 2 kali dari jemput band hang
hahaha

sharamli said...

taknak la kawen kal0 macam ni

Mimpi said...

mahal betul bayaran..
orng zaman dulu free of charge je kot..
kurang2 pun 2 kupang sejam.

kambeng said...

aku tau,
band ten!
aku nk jd pengurus wehh

Farihah Ahmad said...

dengan segala hormatnya dialu-alukan! selagi bkn depan aku, sudehh~

Farihah Ahmad said...

dengan segala hormatnya dialu-alukan! selagi bkn depan aku, sudehh~

yaziith su anaz said...

kenduri kawen aku, jangan lupe datang.
aku bayar dabel.
aku orang kaya.

miSz_aCha said...

20 ribu????
dah same ngan dwit hantaran lak..
huhuhu..

Hann Haidar said...

chaitt panggil yuna pun x sampai 20 ribu

SUXX said...

20ribu ko siap jd mak andam sekali ke? ke pakej siap semua.

otak ketat said...

aku nak juin weh. aku tukang buat air. oke tak? ;p