Sunday, February 21

cuti dah abes

Lepas cuti raye cine ni..Ade cuti ape lagi hah? Cakap-cakap, aku nak list kan. Rasa cam sekejap je cuti dah nak kena balik. Aku baru siap tanam 3 baris batang pokok anak-anak durian kunyit. Budak-budak durian yang kecik ni memang kene perjagaan rapi.

Kalau macam tu sape nak tolong jaga anak-anak durian aku di kampung, semasa ketiadaan aku?

Aku tak boleh la runsing-runsing. Kalau tak nanti aku kekuliah, otak memikirkan durian...

Ada sape berminat?

Skop kerja:

a) Trim daun-daun
b) Check akar,pastikan cukup nutrien
c) Cuci batang durian seminggu sekali.
d) Pastikan buah durian tak dimakan tupai.

Kalau tupai tak makan, tapi lu yang makan, memang aku bagi buku lali sampai lu koma.

4 x 5 = ??:

sharamli said...

kalau suruh jaga anak xpe la jugak..

yaziith su anaz said...

gaji??



tu yang penting bagi aku.

bias® said...

bes ke durian?

piqaiqapiqa . said...

hahahaha gaji berapa beb ?