Thursday, December 16

Temuramah dengan Safee Sahli

Lepas game tadi aku sempat jumpa Safee Sahli. Kami berbual...

Aku : Apa rasa main tadi?

Safee Sahli : Aku rasa aku Torres.

Perbualan kami ringkas tapi penuh harapan.

10 x 5 = ??:

BENA said...

eh cop ! aku rase . aku dah lame xdtg blog ko kan ! ishhh . ko lame menghilang ke aku yang x dtg blog ko ek ? heeee ~ :)

NOOR FATIN said...

toress??

hahaha..

aku dah tukar link blog ko yg baru ni..

banner sweet je :P

Nurul Huda Rahim said...

tp torres tak pernah rasa mcm dia safee sahli. aneh kan?

enyheartsdiamond said...

faiq! rinduuu! welcome back! :))

Naisophon X said...

Wah.. Cara tulis mcm majalah ROTTW je kau ni faiq.. haha

faiq said...

bena - ko yg hilang sbnrnye...hehe

fatin: bgs2...

huda: tp torres rase dia mcm aku.

eny: hahaha...ade gak org windu aku

naisophon : seriyes, aku da lame x beli mjlh ROTTW

Amirrah Zawani said...

torres?? hebat kot :D

Myra Arshad (: said...

haha. torres tk de rasa awak pun :p

Cik Akma said...

err err blur jap. adekah ini psl bola bola? izinkan ku pergi..

haha~

Azi Huhu said...

Dengan bangganya nak cakap Safee orang Selangor :D