Friday, December 24

masa depan

dipetik dari post yang lepas:

"Kalau jahat dengan cikgu, dah besar nanti ko jadi cikgu"..( Mak aku, 1996)

Padat dan bertenaga kata-kata mak aku masa sedang memotivasikan aku sambil goreng cempedak...


2005 - Budak-budak gaya nak kene penerajang dengan guru besar


2008 - Jadi guru fitness gara-gara badan taf


2009 - Masa aku tengah test-test mengajar


2010 - Ape macam sekarang ni? hehe

9 x 5 = ??:

NOOR FATIN said...

haaa.. kan dah jadi cikguuu!!


cikgu faiqqqqqqqqqqqq!! mengajar sekolah mana? nak antar anak aku nanti.. hakhak

Ain Zulaikha said...

heheh dah jadi cikgu.. alhamdulillah..

Amna.Qadeeja said...

waaahh,cg faiq mntx sign !!! ;D

Amirrah Zawani said...

uishhh cikgu ka ni?? weewittt :D

Naisophon X said...

Gambo 1st tak boleh blah. hahahaaa.. Nanti kau tunjuk kat anak2 kau ye..
:P


Kalu aku, aku bergambo pusing belakang.

BENA said...

sekarang ? aku suke tgk gamba ko jadi ckgu fitnes . dr belakang cam PONDAN . hahahaha :)

Azmira Yusoff said...

mak sambung kata ( " sekarang jd cikgu tengok nanti ada budak jahat dgn kau . bila dia dah besar nanti jd cikgu ")


hahahah

Azi Huhu said...

Cikgu rupanya. tahniah

faiq said...

fatin: ko org 1st nk anta ank kt aku..mmbe2 aku sumer xnk..

Ain: syukron

Amna: cikgu pun cam artis ke..hehe

Amirah: hehee

Naisophon: tu mase zmn2 black metal lg

Bena: aku lelaki gagah beb

Azmira: ok la tu..lebih memahi budk yg nakl nnt

Azi: tahniah2