Monday, March 22

saya nak jadi cikgu



Esok aku jadi cikgu sekolah kat SK Pandan Indah. Apa macam gaya aku, ada ciri-ciri dinamik dan dedikasi tak?

Esok aku ingat nak approach cikgu-cikgu sekolah situ bace blog aku sambil tekan nuff banyak-banyak. Ada harapan tahun depan aku pergi sekolah naik kereta.

18 x 5 = ??:

shakinah said...

kancil kau tu motor ke?

shakinah said...

oo lupe,
kau jangan takutkan budak2 tu.
aku risau je dorang ingat kau hantu galah.
haaha

Shahrul Tanaka Safeai said...

jangan mimpi la!

cuba cuba said...

Gud luck practical.

.::WaNiE::. said...

heheheheheh :P

selamat pagi cikgu

yaziith su anaz said...

buley gagahla tie ko.

Wanie-san said...

ko jgn cite tipu2 kat budak2 tu!
kang xpasal ko kne makan sepakan pibg!hahaha

c H i k said...

hey. hey.anda baru je menang award sila ambil kat blog saya k. tahniah!

sharamli said...

jangan pr0m0t kt budak2 sek0lah..ter0k di0rang kena tipu baca bl0g ni..hak3

Farihah Ahmad said...

sesuai2. (jaga hati. nk tompang nek keta)

meo188 said...

Gempak siot!

mcm GTO... lehlah kacau awek2 sekolah... eh budak2 sekolah rendah eh? huhuhuhu

takpe... cikgu2 praktikal ramai cun2...

hani ali said...

cute2.hahha

PeQ GaRaGe said...

mane name tag ko?? hahaha.. sah.. mmg nmpak cam direct seller jew..

misz benida said...

apsal sadis sgt muka ko nk jdik ckgu ni..adoooiiii...len kli g mnuntut ngan mak aku..haha

kambeng said...

aku tgk ko dgn bdk sekolah xjauh beza pn.leh jd mmber kn.hehe

piqaiqapiqa . said...

perghh kau jd cikgu eh skang ? haha bagus !

asmarali said...

weh... p skolah xpayah bawak camre laaa...

fndrocka said...

suruh studend klik skali arr..baru cepat sket naik kereta