Friday, March 26

Pendidikan Malaysia semakin maju

"Cikgu, cikgu ada fesbuk tak?"

budak darjah 4 pun dah pandai main fesbuk..

14 x 5 = ??:

DyanaYunus said...

memang, adik saya pun darjah 4 dan ada facebook -___-"
rasa privasi terjejas

.::WaNiE::. said...

ye, anak2 buah sy pn dah ada fesbuk..

darjah 4 & 5, siap lagi advance main game dari sayep ye

dan oh juga, kalau cuti sekolah sibuk ajak chattingggg

Nashays said...

dasat...aku darjah 4 main brick game jer dulu

I_Hate_Lolipop said...

tu darjah 4. kat CC KL aku terkejut beruk bila budak x skolah lagi tanya kawan dia, "kita nak bukak myspace ke facebook"..gila babeng

'AQILAH said...

baru tahun 2010, belum 2020

Farihah Ahmad said...

adik aku drjah 4 da request soh aku wat fesbuk. dia ckp; "kakak, buat fesbuk kt adik satu. satu sudahlah." ampeh.

faiq said...

tu la, bdk2 ni skrg mmg da maju.. aku ingat pasni diorg pun da bole bwk kete bile da drjh 6 la.

kambeng said...

hahaha.
sudah.
kes suka kt cikgu,
nt mesti bdk tu cerita kt blog die plak.

sharamli said...

maju betul kan

hans said...

hahahah
facebook bleh buat study kut

piqaiqapiqa . said...

cikgu xde fesbuk, cikgu main dota je keje

Jo said...

malulah cekgu.

Noor Fatin said...

adoi ckgu cakap je la ckgu tak de fb..ahhaha

lel said...

haha betulllllll
tp lecturer aku pn xmau approve student
dia ckp tunggu dh grad br nk approve