Friday, March 19

Edisi Khas (Entri ke-100)


hasil dari plagiat google

Oleh kerana edisi khas, aku takde benda nak tulis. Aku pasni nak persiap g sambut edisi khas ni dengan bakar 100 biji mercun bola depan rumah Uncle Chia. Bye!

Oit-oit jap...
Aku jugak ada jual mercun bola kepada yang berminat.

Sebijik 50sen.
Beli 10bijik percuma 3bijik.
Beli 100bijik percuma sarung kaki nike sebelah.

100% buatan Malaysia.
Berkualiti dan berpatutan.
Gua-renti selama 39 tahun dari tarikh beli.

6 x 5 = ??:

Farihah Ahmad said...

cun. kebetulan stokin nike aku sebelah da tak harum. aku beli la 100.

sharamli said...

nak kena hambat dengan uncle chia ke?

PeQ GaRaGe said...

main lek lok.. kang ko lak terbakar.. hahaha

Cik Akma said...

wakaka sengal. mercun bola adik aku je main kott hahhaa

norfaridahanum said...

gua-renti..siot!

shipping ke india ada extra charge tak?

Wanie-san said...

ak report kat JKR!
Abis rosak jalan kalau main mercun bola!!
mercun bola keranjang ada x??^^v