Monday, October 15

Aku dan karier

Hujung tahun ni maka satu tahun aku jadi cikgu.

Mula-mula dulu memang aku benci sangat sebab kena posting pendalaman. Hidup mula-mula memang susah sebab macam-macam benda tak ada kat sini. Elektrik pakai generator kadang-kadang tak 24 jam, orang Islam line telefon kedai makan panggung wayang semua tidak ada. Ayam kampung kena sembelih sendiri masak sendiri.

Sekarang jiwa aku dah kental.

4 x 5 = ??:

Arina Shamsul said...

itulah hikmahnya :)

sekarang kamu dah berjiwa kental dan mampu hidup sendiri walau ditinggalkan dalam hutan setahun lamanya kan?hahaha.

tahniah :)

RazFiRa said...

bila tengok gambar tu terserlah keikhlasan mengajar. semoga terus berbakti kepada anak bangsa dan negara :)

wan nurul hezrina said...

jiwa yang kental tak ternilah harganya..selamat success cikgu=)

Niswatus Solikah Samik said...

semoga terus kental mendidik anak bangsa ye cikgu! Semoga Allah mudah kan urusan cikgu... :)