Monday, October 29

Romantik

Elektrik sekolah buat hal. Minggu ini bermula elektrik 12 jam sehari. Jadi sebelum elektrik nak padam sekejap lagi, aku pergi dapur cari maggi. Aku periksa setiap bungkusan maggi yang aku ada. Dari pelbagai jenis perisa, aku pilih tomyam.

Aku koyak bungkusan maggi guna gigi belah depan. Lepas terkoyak aku puhkan cebisan koyakan tadi ke dalam tong sampah.  Aku masak maggi guna resepi 2 minit yang tertulis dekat belakang bungkusan.

Maggi dah siap.

Aku nak tunggu lampu terpadam.

"Romantik giler makan maggi dalam gelap-gelap".

8 x 5 = ??:

reenapple said...

Hahaha. Best weh makan maggi dalam gelap. Aku pernah terkena sekali masa kat kolej dulu.. Kih kih

faiq said...

mai dtg sekolah aku weyh...teman aku mkn maggi..haha

Indah Mulya said...

alahai sedey benor wehhhh! mmg romantik gila lah, pasang lilin..leh jadi candle light trus doe :D

Hann Haidar said...

faiq! long time no talk, haha. mengajar kat sarawak, memang org sarawak ke?

Sarawak awesome ouh!

balqissy said...

barulah marhaen :)

RazFiRa said...

sayunye.. hee.. tp best gak skali skala :P

Pan. said...

nostalgic. hahaha steady lah

faiq said...

indah mulya: sekolah sabah best ke x?

hann haidar: aku org selngr..cuba sesat kt sarawak..hehe

balqissy: kaya skrg..blnja weyh

razfiza: hehe..relak2

pan: tu la..nostalgic sgt