Wednesday, April 7

Conpenhegen



Sekarang aku hidup ikut waktu budak-budak kat Conpenhegen.. Memang susah nak sesuai diri mula-mula ni.. Aku nak tulis blog pun tak pasti nak tulis time bile lagi.. Tunggu aku dah macam serasi sikit dengan perubahan mendadak ni, akn aku tulis panjang-panjang dan selalu.. Kecuali kalau ada orang nak belanja aku "steambot"..Terus aku tulis panjang-panjang dan selalu... Harap-harap ada... :)

9 x 5 = ??:

green said...

yg penting bkn ak..hehe

shakinah said...

kejap aku, kejap saya.
keling betul

Shahrul Tanaka Safeai said...

boooo~
barcelona menang oi!

Ery Farieha said...

ahahahaha.

soffya cik bulan said...

okey...meh ku belje steamboat.hoho

.::WaNiE::. said...

soffya, nak ikut

hahaahhah

I_Hate_Lolipop said...

Copenhagen la bukan CoNpenhegen..boo!

kambeng said...

gopenghegen wa tau.haha

sharamli said...

apa? belanja? macam xjelas sgt w0rd tu...