Thursday, February 7

mengAnggur

Pada suatu petang di temani bunyi burung dan ayam kampung, aku duduk depan tangga rumah seorang diri. Sebelum duduk tadi sempat aku bancuh milo jadi peneman. Sambil hirup milo dan tenung hutan dalam-dalam, aku termenung jauh. Aku terbayang pasal anggur.

"lama juga tak makan buah anggur yang takde biji kat dalam tu..pehhh"

15 x 5 = ??:

Chipsmore said...

dah lama x makan durian. (>_<) mengdurian la kan? hehe

MizzTina said...

aku ckp, sape yg mkn anggur xde biji tu umpama cleopatra.. wakaka

iima ❥ said...

bhasa apa tu meng"anggur? ;p

Yodd said...

anggur hijau dol. nyamnyam.

Shazwani Ramly said...

anggur oh anggur.

misz aisya said...

anggur ijau kan?? shape bujur. comels. agak mahal brbnding anggur biasa. anggur biasa tu gemuk2 bulat2.
aku suka gak anggur tu.


p/s; kenduri belah dayat bulan 3 kan. sempat agi ko g.. :)

fifie said...

Aku pun suka anggur tak ada biji kalau yang ada biji nanti aku ludah merata biji dia. hahahha

::BudakaCamaTa:: said...

suh la anak murid ko tlg tanamkan...:P

NIA SI DRUMSTICK said...

Ingtknbkshbtnm anggur a.k.a penganggur.kahkahkah..tekejut jgak td..

Nurulee said...

Sapa tetiba terbayang anggur ni bwk rezeki tau. Gahahahaha. lol xD

Jna marcello said...

raya cina INGAT limau..bukan anggur

HAHAHAH

Miss Volvo said...

aku tengah baca blog kau sambil makan anggur takde biji ni weih


HAHAHAH

Payeh Kuced said...

dulu makanan peberet aku , anggur..
skrg ni semua buah aku telan :P

electrony said...

hai abg hot

iAmCekbolat said...

aaaa mula mula loading jugak kepala ni . haha