Tuesday, July 6

Nikotin oh nikotin

Dah 2 minggu lebih aku duk kat Africa Selatan. Ini ada break sikit, aku balik Malaysia kejap nak pekena nasi lemak dengan geng-geng kaki pukul. 2 minggu tak pekena nasi lemak badan memang macam nak tak nak je hidup.

Dari uji kaji aku masa kat sekolah menengah dulu, masa budak-budak lain sibuk bedah katak, aku kaji nasi lemak. Hasilnya aku memang ada syak-syak dalam nasi lemak ada nikotin sikit-sikit.

Aku agak dalam sebulan dua lagi, nasi lemak sambal sotong kering akan naik RM9.20 la, saing-saing harga Dunhill la.

4 x 5 = ??:

Siti Fatimah Nabihah said...

amboi2.. nasik lemak plak jadi mangsa noh.. hehe :))

meo pak choi said...

erm.... siot tul harga makin naik... pening kepala

Farihah Ahmad said...

mana menang? dunhill ke nasi lemak?

s h e e said...

hehe...xkan naik smpai 9.20 kowt...