Saturday, March 2

Pengalaman aku hampir membaling remote

Aku sedang lepak-lepak dalam bilik sambil tengok TV. Aku buka channel kerajaan iaitu TV 3. Sedang aku syok layan cerita Melayu, keluar satu iklan berbunyi,

"tengok Kak Ton, comel tak"

Hahaha, Kak Ton Kak Ton, hampir aku lempar remut kontrol tadi.

19 x 5 = ??:

Rapunzeel Cikilolo said...

kenape mcm itu jadinye??

Tasha said...

haha... laris woh produk dia

misz aisya said...

dia ni sape? *blur*

Ain Riz said...

haha , sebutt jaa kat manemane , mestii orgg kenai kak ton !

Ain Riz said...

tapii kann , apee motif nak campak rmte dekat kakton ? T-#

::BudakaCamaTa:: said...

ko mst ske kn? Haha

si Milly's! said...

Motif menyampah kan? Ke cane?

laskar pelangi said...

oh! ni la kak ton nye? -_-

Shazwani Ramly said...

mmg tak suka.

NIA SI DRUMSTICK said...

kohkohkoh!!
haii kak tonn2.. mmg comei ler kak ton ni.hahaha *pengsan.

the malay male said...

kak ton ni tak sedar diri.

Chipsmore said...

Hehehe.. tahan je lah... jgn lempar2.. nt barang kita jgak yg rosak.. hahaha

mizahhazel said...

hahahahaha comey!!!!!!!!!!

Razfira said...

comel la kulit tegang taw... kau hado?

hahhahahhaaa

iAmCekbolat said...

hahaha . mmg ah . menyemak je kak ton ni

Lyaa Suriany said...

tiap kali aku tgk iklan ni, aku ttp telinga, sakit tlinga dengar kak ton ckp

Ain Norainsyah said...

haha... aku tengok berkali-kali dalam sehari tapi takdelah aku kutuk. Takut mati tak sempat nak mintak maaf dengan kak ton. :P

inche hlovate said...

haha tiap kali tengok ikhlan ni memang manyampah gila..rasa nak bling kosi..nasib baik umah sewa takde kosi

husna zahidi said...

ini lg satu fenomena..budak2 pon bleh tiru dya..haha..