Tuesday, January 4

Mentaliti kelas bawah

Filem yang kotak pejabat!

Tajuk : MENTALITI KELAS BAWAH

Pelakon utama: Melayu-melayu dan Karam Singh Walia
Pelakon tambahan : Pekerja mamak dari India.

Sesuai ditonton oleh golongan : fikiran waras,tak mabuk,tak suka mencarut,tiada perkauman,tahu buat matematik,lulus dalam sejarah dan ingat tuhan.

Selamat menonton...

6 x 5 = ??:

iday said...

seriusly yang jerit2 macam hampehhh,nk betulkan silap org tapi dia sendiri tak jaga dia punya perangai,,xder cara elok ke nak betulkan && tegur silap orang??

ANATI SOKI said...

wakakakak.. weyh! kantoi habis tak fokus dlm kelas. doowh.. nama faiq..tuka jadik khairul fahmi trus! walaweh! lawak weyh!

Amirrah Zawani said...

demm...
latop aku sound rosak..
tak dapat dgr da =_=

aleen aiden said...

erk,malas nak komen.cis!

Azi Huhu said...

Apahal doe ni ? Tak faham aku, betul ke dia tengah mabuk ? hmm -.-"

Ain Zulaikha said...

kesian kot dia ni.. mmg kita leh cakap dia bersalah, tp kita leh tak cakap orang melayu kat dalam ni bersalah jgk? tgk lah cara dia layan.. atlese tegur secara elok lah.. sebenarnya tak puas hati dengan orang yg nak tunjuk hero nak pukul karam bila karam bagi org pukul dia.. haishhh dah dua2 pn salah