Wednesday, August 4

Ujikaji

Dah 2 minggu lebih aku duk kat Finland. Ini ada cuti sikit, aku balik Malaysia nak pekena nasi lemak dengan geng-geng kaki pukul. 2 minggu tak pekena nasi lemak badan memang macam nak tak nak je berfungsi. Usus macam kembung kejap kempis.

Dari uji kaji aku masa kat sekolah menengah, budak-budak tengah lain sibuk-sibuk bedah katak, aku bedah nasi lemak. Hasilnya dalam nasi lemak memang ada nikotin gred A. Nikotin gred A ni untuk buat-buat curut tokey balak. Kalau sekali tersedut memang tak boleh lari dah.

Aku agak dalam sebulan dua lagi, nasi lemak sambal sotong kering akan naik RM9.20, saing-saing harga Dunhill.

5 x 5 = ??:

aleen adela akoo ^_* said...

ape pasaan cekgu lu ketika 2?wa stil rase tindakan lu 2 xrelevan.keh3 :P

enyheartsdiamond said...

hahaha.. nasi lemak bernikotin? dekat part mana tu? ;p

meo pak choi said...

nasi lemak tak letak nikotin pun dh ketagih dh...huhuhuhu :p

Wanie-san said...

9.20 nasi lemak sotong?giler mahal!

n@jwamz said...

ahahhahaha...
ye laa kte kan malaysian...
nasi lemak feveret arh...
x ley lawan...ngeee:)