Thursday, August 1

Mc Donald

Perjalanan puasa aku makin tampak perubahan positif. Semalam aku tidak bangun bersahur, hari ini aku bangun. Dalam kesejukkan awal pagi, aku panaskan badan dengan secawan kopi o serta diselami beberapa keping biskut mayat.

Aku bersahur agak perlahan. Hal ini terjadi bukan sebab aku mengamalkan amalan permakanan bersopan-santun, tetapi kerana biskut mayat merupakan menu yang membosankan. Memandangkan tiada kedai 7eleven berdekatan, aku meneruskan adengan makan biskut mayat dari hari ke hari.
 
Selesai makan. Aku tidur.
Sebelum tidur aku ada pasang satu niat.

Aku plan nanti dah keluar dari sekolah masa cuti, ingat nak bersahur di McD. Pastu ambil gambar burger upload instagram dengan caption,

"Alhamdulillah rezeki saya hari ini"

Sweet sangat.hehe..

10 x 5 = ??:

Shazwani Ramly said...

kahkah sweet lah sangat buat macam tu -.-

Mizz Aiza said...

hihi.. sempat lagi nak upload.. :D

Rapunzeel Cikilolo said...

huhu...

masakla nasik goreng...

ayam goreng ayamas...

Cik Pensil said...

semoga tercapai niat tu XD

Aida Ismail said...

Haha! Memang sweet sangat =.="

the malay male said...

semoga termakbul hajat tuan hamba itu

husna zahidi said...

haha..macam-macam..
dpt byangkan mcm mna kau telan biskut mayat tu..mesti slow and steady je kan..hehe..

Chipsmore said...

x sweet pn... meluat ad laa... wekkkk.. HAHAHAH!

iAmCekbolat said...

hahaha dah tercapai belum ? aku dtg lewat ni , kehkeh

iKhRam said...

biasalah.. bujang..
apapun, sahur kat mcd..
mmg idea terbaek...!!