Friday, August 23

Hati Lelaki Mesti Berani

Aku tengok jam Casio di tangan tunjuk pukul 11.42 malam. Aku baru selesai menonton filem The Conjuring. Selepas selesai menonton aku biar lampu terus tertutup sambil aku tuju ke tempat untuk bancuh kopi. Dalam kegelapan yang tidak seberapa aku raba-raba cari kopi lalu bancuh dalam cawan baru free beli Milo.

Selesai bancuh aku duduk di satu sudut berdekatan tingkap. Dengan angin malam sambil ditemani hidup memang tenang. Jadi dengan jiwa yang tenang aku mula memikir jauh. Aku mula fokus untuk memikir. Apabila sudah fokus, aku mula memikir pasal,

"Agak-agak malam ini aku nak tidur seorang dalam bilik atau menyelinap curi-curi tidur dalam bilik kawan".

Seram sial The Conjuring tadi.

8 x 5 = ??:

Shazwani Ramly said...

ahaahahah seb baik tak tengok lagi. -.-'

jatohmasoklongkang said...

Terkejut2 tengok kakaka

Ri said...

faiq

thanks for visiting my blog.
thank you very much for your concern.
moga baik2 aje di pedalaman sana..

miranadia said...


perghhh...perasaan je tu cikgu.

Razfira said...

Sedih x tgok lg

Chipsmore said...

hahaha.. pas tgk citer tu, nak dekat 3 malam jgak lah tdo bukak lampu.. rsa cam ad jer org clap hand..

iAmCekbolat said...

hahaha seramshit gila cerita tu . masa nk tdo malam okay lgi masa trjaga tngah malam itu seram teringat conjuring . hmm

obat herbal penyakit said...

bener banget setuju