Sunday, April 28

Fikir masa depan





 Petang tadi angin bertiup tenang, burung pula terbang bebas sambil bersiul lagu putih-putih melati. Jiwa dan fikiran aku tenang. Ketika itu aku duduk depan rumah sorang-sorang.

Dengan fikiran yang tenang tadi aku cuba memikirkan kedudukan aku 5 tahun akan datang. Antara yang aku terbayang:

1 - Menjadi tokey kedai makan char kuey teow di Tanjong Karang.
2 - Membuka sebuah kedai pakaian berjenama di MidValley.

"Ah giler ape aku pikir benda-benda ini".

Aku bangun dari lamanun dan jalan masuk rumah. Aku bukak komputer terus main game bola.

"Yeah, this is my life!", ujar aku puas sambil mengemudi pasukan Norwich City berlawan dengan Barcelona.

5 x 5 = ??:

iAmCekbolat said...

kau tanak jadi guru besar ke ?

;D

ma ❥ said...

berangan je takpe tak perlu bayar pun. berangan itu free :D

Miss Volvo said...

wei kau bukak la kedai berjenama kat midvalley nanti aku datang shopping hikhik. bagi harga kawan-kawan ah kan ;)

husna zahidi said...

xpaa..berangan tu kdg2 perlu..hehe..

husna berangan nk gantikan tempat gabenor bank negara..muahahaha..=P

inche hlovate said...

yes..aku stuju dengan miss volvo.. ko buka kedai kat midvelly ti aku dtg shopping