Friday, April 22

Budak-budak sekarang

Budak sekolah rendah masa aku kecik dengan waktu sekarang dah jauh beza. Nilai moral di dalam diri pelajar dah semakin tipis. Budak-budak sekolah sekarang kalau terserempak dengan cikgu-cikgu diorang dah tak bagi salam dah.

Aku ingat ini mesti kes masa kecik budak-budak ni minum susu pakai botol Polycarbonate (PC). Bodoh kerajaan lambat haramkan.

4 x 5 = ??:

Farihah Ahmad said...

ayat last tu mcm terbaekk gile ah XD

h A n Y S said...

aku dlu minom susu pakai botol kaca! tu pasal pandai tak hengat nih! ;p

NOOR FATIN said...

la yeke? skrg dah xde ke mcm tu weh? haha. dlu aku jadi pengawas pn, budak2 junior bagi salam kat aku. haa mcm cikgu pulak! haha. adoii. mgkin itu faktornya! haha

Azi Huhu said...

hahahahhahahahaha. ok la, kalau jumpa kau. aku cakap "Assalamualaikum Cikgu Faiq"