Wednesday, January 18

sekolah aku tak de dalam google map

Aku harap aku posting ke Spain. Aku memang dah ngidam nak jumpa Juan Mata ajak ngeteh sama-sama. Boleh aku kongsi sikit-sikit strategi untuk game Chelsea minggu depan.

Tapi kerajaan kata aku tak boleh pi Spain sebab kat sana guru Matematik dah cukup kuota. Aku taw sebenarnye kerajaan tak sokong Chelsea, tu diorang jeles tak nak anta aku ke spain. huh.

Tudia.. Ni la penindasan kerajaan terhadap fan-fan Chelsea..



SK Long Tungan...angpa pi cari sendiri la kat mana lokasi Sekolah aku. Chow

7 x 5 = ??:

Witch Vera said...

Hahaha.. aduii... -.-" slmat brtuGas...!! he he he =p

nasha sanza said...

hehe..mana2 pun boleh bertugas...peminat chelsea rupanya..macam adik saya..:)selamat bertugas cikgu!

Tasha said...

selamat berposting ye cikgu..hehe

BENA said...

ape lah perasaan ko eh dapat jauh2 ni ? ce bgtahu ce bagitahuu . hehehe

faiq said...

witch - hehe..thanks..nk kasi buah tgn x?

nasha - ang mai la sokong chelsea skali...

tasha - hehe..thanks

bena : perasaan aku speechless.. tu trpkse giat tulis blog semule

CekbOlat-bOlat said...

jauhnyeee.. haha.. slmat brtugas ye cikguuu

NIA SI DRUMSTICK said...

sepupu saye pon cikgu kat tmpat cmtu jgak.. wish u gud luck okeyh cikgu.. :)