Monday, February 1

Arsenal vs MU

Thrill giler tengok bola malam tadi duduk belakang India kene tikam-tikam dengan jarum.

1st time MU main macam main bola, sebelum ni cam sampah jer...

17 x 5 = ??:

enyheartsdiamond said...

hahaha..chelsea men lg best :D

Anonymous said...

next!
chelsea arsenal.
wohoo

Anonymous said...

eh? terpublish same timer

misz benida said...

cis brani ko kutuk mu..
smalm aku g tgok match tu,tu yg mu smngat tu..hahaha

saiful mohamed said...

cayalah la..aku mendongak tgk kt maple..

Wanie-san said...

MU tu ape??Biskut ke??Ke cendawan??
*b'lalu pergi*

Farihah Ahmad said...

Arsenal jadi laok santapan.....

rizputra7 said...

tue ler..teruk arsenal kena malam tadi...apa ler nasib team aku nie...penyerang semua dok sakit jer...

FarEast said...

tu la ... malam td mmg game yg cantik ... congrats man utd ;)

hans said...

hahahaha
janji liverpool menang
yes


maaflah kalau lari topik tapi nak minta tolong kamu vote entry saya yang bernombor 19 di blog www.denaihati.com

lebih mudah nak faham sila click entry ini dan harap sudilah vote entry no 19 saya tu..

terima kasih yer n promotelah dkt member2 sama suruh vote entry saya

Eeqrum Laiel said...

Blah r wei ChelSHIT...

Noor Fatin said...

ko xptt woo kutuk MU aku =(

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

yeee... hidup MU..

Shahrul Tanaka said...

lu pun sampah jugak kadang2

13247 said...

lu penah dengar istilah sayur?

avataraang said...

kena tikam dengan jarum macam akupuntur 2 kan..2 pun thrill ke..ape la..MU main..of course best..Jangan jeles ar...

i'msosupernotcool said...

MU mmg durjana..
babi la MU..