Wednesday, January 12

Sweet Abes!


Tajuk : Fan Chan (My Girl)
Bahasa : Thai
Asal: Thailand
Tahun keluar: 2003

Sejak aku belaja statistik, aku taw buat kira-kira sikit. Ini hasil perkiraan aku:

Rating: 5/5
Kebarangkalian nak tengok 2kali : 100%

Aku boleh cakap filem ni sweet habis dan semestinya lagi sedap dari McDonald.

7 x 5 = ??:

Nurul Huda Rahim said...

amboi. sejak-sejak chelsea jatuh drpd top 3 ni, mula berjiwangs-jiwangs dlm industri perfileman nmpk?

BENA said...

aku suke belaja statistik ! mesti ko lagi expert dr aku kan ! hehehe :)

ko tengok kat ne cte nih ?

supergassoline said...

na search jugak...!!!

Noor Fatin said...

wah. mcm best. lagi la bertambah romantik aku ni. ehhhe

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

wow!
nak download lah! :D

Miss AZ said...

yea ka?? nak pg cari lah nnti :)

Cik Akma said...

eh asal aku xtau kewujudan cite ni. kene download ni ahhaa ;p