Saturday, September 19

minggu akhir sblm raya

minggu akhir sebelum kolej cuti busy mcam sial..
assignment semua nak anta dalam minggu ni..
settle sudah..

pagi jumaat, assignment last aku anta..
pastu aku pecut g balik rumah...
nak sambut raya..

aku dh slmt sampai..
minum air free kt petronas mmg sdp..

peh..aku kire baju raya adik aku ada 4..
seluar jeans lagi..
abang aku lak..baju raya ade 3, seluar ade 3 gak..
aku try bukak beg baju aku..
ade 2 helai pakaiaan je....
1 baju berkolar yg aku pakai buat g kelas semggu 2 kali..
1 lgi seluar jeans koyak kt lutut aku..dh 2thun stgh dh jeans ni..

peh xley jd ni..
aku nk chow..
gerak g bundle..
nak cari baju melayu!

5 x 5 = ??:

Anonymous said...

aku pun takde baju raye.
sedih do.
isk isk

green said...

mmg bz..
ko kira untung balik jumaat..
ak pagi tadi..sabtu br balik..
huhu..
ak pun xde shopping raya..
tp nsib bek bln lepas ak ade beli baju online..
jadi bj raya la gamaknyee..

uit..
slamat hr raye..
maaf zahir batin

green said...
This comment has been removed by the author.
balqissy said...

rep: 1. pic tu hasil hiasan dinding kat katil aku, cun x? =P ko nak?

2. aku nak saman org ni. ko leh tlg? nk check surat from pesuruhjaya leh buat jadi bukti ke x.

PeQ GaRaGe said...

weh.. aku pegi skali jew umah mat siam tu...