Thursday, June 11

celaka kau freddy jackson

duduk atas bumbung rumah sambil menjamu "banana chips" asli buatan org kampung..sedang termenung sorang2, tibe2 dtg satu makhluk aneh dri alam lain terus menegur aku...

sesi dialog yg berlaku sperti berikut

mg=makhluk ganjil a=aku
----------------------------------------------------
mg: wahai samad!

a: eeeerr..ye saya..(walau saya bkn samad, saya buat2 ramah, xnk megecewakn makhluk ganjil tu)

mg: apa kau buat kt sini?

a: ni rumah aku, sukehati la..kau sape?

mg: ye la...tp npe kau termenung sorg2?..aku freddy jackson

a: aku teringtkn kt amelia slazeinger

mg: owh dier..npe kau teringt dier?

a: aku rindu die...smlm mlm dier mrh kt aku

mg: knp?

a: aku ckp kt dier, biar dier kene mkn dgn buaya..

mg: kejamnye kau! ko nk dier mati ke?

a: xnk..nnt aku dh xde kwn nk gado n sekeh kepale

mg: abestu,knp kau kejam sgt?

a: mmmm...hobi!

mg: kau mmg xpenah berubh..kau xnk berubah ke?

a: mmm...

sambil aku tutp mate aku memikirkan jawapan bg soalan itu..selang 3saat kemudian aku membuka mata utk mnjwb soalan itu..

a: rrrrrrrr

makhluk tadi sudh ilang, pergi bersama sama dgn paket "banana chips" yg aku mkn tadi..

a: cilaka kau freddy jackson..aku igt kau concern sgt dgn aku..rupe2nye nk curi aku punyer kerepek saja..menyesal aku mengaku samad tadi...

7 x 5 = ??:

electrony said...

nak kencing kamu senang ja . mudah

Anonymous said...

hahahahh
ape makna di sebalik cerita ni?

PeQ GaRaGe said...

huih..

bleh berkomunikasi ngan makhluk asing nih..

hebat2..

hehehehe..

kotaklimasegi said...

apakah?

frhh said...

kau Hebat!

Anonymous said...

faiq semaken sewel

faiq said...

auni-xyh nk berangan la..ku tgk jer muke kamu, dh awl2 ku tembak kamu ngan senapang gajah..xsmpt kamu nk kncing ku..

ikin- ni sebenarnye petikan dialog dri muvee tranformers yg akan kuar nnt..

peq- bese la peq..ko kalo nk nombor ekor..boleh mntk tlg aku..nnt aku mntk ngan makhluk asing ni..

arfahadnan: apakah?

frh: hehehe..terima kasih

qema: aku dh check kt doktr smlm, dier ckp aku ni cerdas dan cerdik..hahaa